Friday, December 30, 2011

byebye 2011..say hi to 2012..

Assalammualaikum W.B.T
kejapnya masa berlalu.. macam baru semalam kita sambut 2011. sekarang da mau sambut 2012 pulak dah .. tamat la sudah masa remaja ku yang berumur belasan tahun .. skrg umur ku akan bermula dengan angka 2 pulak dah! O.Sh!t YDM! tak lama pastu dah kena mengundi plak tuh .. oh ya.. this is my last year di KPM.. kejap nya masa berlalu.. macam baru semalam aku usung beg naik bukit kpm yang tggi tu..  pergh! sedih la pulok.. hahaha.. kadang-kadang masa ni terlalu singkat .. sedar tak sedar.. kita da tinggalkan banyak memori.. kenangan indah.. sampaikan ada yang kita terlalu sayang nak tinggalkan.. betullah kata orang tua-tua.. masa tu sangat singkat.. sangat singkat.. sebab tu orang panggil masa tuh emas.. naa~ masa jauh lagi berharga dari emas.. emas bole pajak gadai.. masa? kita nak pajak mana ? haha.. Growing up huh? man.. I still can have fun..but its just not the same .. haha well, pencapaian diutamakan! tu la azam baru aku .. menuju masa depan yang aku ukir indah.. azam tahun ni aku dah dapat capai.. hehe.. Alhamdulillah.. yang tinggal sekarang.. pandang ke hadapan.. dan terus maju... kita kena pergunakan usia.. bak kata Joe Flizzow.. kita bukan selamanya muda.. kerahkan tenaga.. jmpa orang lama jgn malu bersoal... yang lirik lain aku tak sentuh.. ") Insya-Allah..kita hanya boleh merancang .. Allah yang menentukan .. :) all my friends.. semoga azam kita berjaya kita jayakan ")
jangan pula ada yang percaya teori 2012 tuh... tiada dalam rukun islam untuk kita percaya teori orang zaman purba kecuali apa yang tertulis di dalam Al-Quran...
Insyaallah.. semoga tahun depan akan membuka pintu yang lebih baik berbanding tahun ini... okay.. after this aku nak pergi sambut 2012 dengan JokerStyle Crew..
till then... bye readers

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...